کـــــــمــــــــک کـــــــــــــمـــــــــــــک کــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــک!!!

ღ♫آبنبات تلـــ×ــ×ـخ ♫ღ

تلــ ـــ ــ ـ ــــــخ تــ ـ×ـ ـر از زنـ ـدگیــــ ــ×ـ ــ چیزیــ ــ ـــ ×چشـ ــ ــیدیـــ ـــ ــ

کـــــــمــــــــک کـــــــــــــمـــــــــــــک کــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــک!!!

نوشته شده در جمعه 22 ارديبهشت 1391برچسب:, ساعت 18:43 توسط من و اون


یکی بیاد به این خوشجله بگه.........

اخه عخشم داری منو میکشی ها!!!

اخ خدا ملدم.

دو سه ساعته دارم گریه میتونم.

میدونی قضیه چیه؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

یه کاری کردم بعد حالا ناراحته.

چـــــــــــــــــی گفتی؟؟؟بهش بگم ببخشید؟؟؟

هراز بار بهش گفتم ولی گوش نمیده خب

ولی بازم میگم....

ببخشید

ببخشید

ببخشید

ببخشید

ببخشید

ببخشید

ببخشید

ببخشید

و...

بــــسه؟؟؟؟

تناه دالم دیگه.

تورو خدا یکی کمکم کــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــنه!!!


=============================================

=======================================

====================

مینا گفت:

آخ بمیره عخشت که این کارو باهت کرد

اما عخشت به من گف اذیتش کردی

گف اعصابشو خط خطی کردی

خب نکن دیگه

اما عخشت بازم میگه ببخشید

گف بگم

 بوص

بوث

 بوس

 

 



نظرات شما عزیزان:

زهرا
ساعت19:27---22 ارديبهشت 1391
سلوم


خیلی باحالید


همیشه سبزباشیدوباهم زیباشید


به منم سربزنید


فداتون


درپناه حق


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ ]